Pagrindinės nuostatos

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato pirkėjo, įsigyjančio prekes www.incare.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB „Ad Posterum“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas

Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, susipažįsta su šiomis Taisyklėmis ir patvirtina apmokėjimą už prekes. Sutartis galioja iki visiško įsipareigojimų pagal ją įvykdymo.

Jei Pirkėjas nesutinka su visomis arba dalimi Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.

Šalių atsakomybė

  • Elektroninėje parduotuvėje incare.lt prekes gali įsigyti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys.
  • Elektroninėje parduotuvėje incare.lt registruotis gali tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys.
  • Pirkėjas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą.
  • Registruojantis būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą. Ši informacija reikalinga ne tik prekių pristatymui, bet ir PVM sąskaitos faktūros išrašymui.
  • Registracijos metu Pirkėjas privalo nurodyti savo kontaktinį telefono numerį. Prieš išsiųsdamas užsakymą, incare.lt personalas gali kreiptis dėl papildomos informacijos.
  • Pateikus neteisingus duomenis, Pirkėjo galimybės naudotis incare.lt svetaine gali būti ribojamos.
  • Pirkėjas atsako už pristatymo informacijos tikslumą. Jei pateikiami netikslūs ar klaidingi duomenys, incare.lt neatsako už galimus pristatymo nesklandumus.
  • Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo registracijos ir užsakymo duomenų konfidencialumą bei naudoti juos tik užsakymų vykdymo tikslu.
  • Pardavėjas įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims.
  • UAB „Ad Posterum“ turi teisę reikalauti padengti užsakymo transportavimo išlaidas, jei Pirkėjas vienašališkai atšaukia vykdomą užsakymą. Tai taip pat taikoma prekės grąžinimo ar keitimo atvejais, jei tai vyksta Pirkėjo iniciatyva.
  • Pirkėjas gali panaudoti ne daugiau kaip vieną nuolaidų kuponą vienam pirkiniui www.incare.lt svetainėje.
  • Pirkėjas ir Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pagal susitarimą galima pristatyti ir į kitas Europos šalis.
  • Užsakymams, kurių vertė viršija 200 Eur, taikomas nemokamas pristatymas.
  • Užsakymams iki 50 Eur pristatymo mokestis – 10 Eur, nuo 51 iki 200 Eur3 Eur.
  • Pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis, priklausantis nuo prekių kiekio ir dydžio. Dėl priemokos su Pirkėju susisieks parduotuvės darbuotojas.
  • Sandėlyje esančios prekės išsiunčiamos per 1–2 darbo dienas po gauto apmokėjimo. Užsakomųjų prekių pristatymo terminas – nuo 3 iki 14 d. d.
  • Dauguma prekių netelpa į paštomatus, todėl jos pristatomos kurjeriais nurodytu adresu.
  • Slaugos lovų pristatymo ir surinkimo kaina – 50 Eur 

Siuntos būklė pristatymo metu

  • Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę jos pristatymo metu.
  • Prekės pakuotė, apsauginė plėvelė, pakavimo juosta ir siuntos lipdukai turi būti nepažeisti.
  • Pastebėjus pažeidimus, Pirkėjas turi teisę nepriimti prekės ir pareikšti pretenziją.
  • Jei siunta priimama ir pasirašomi gavimo dokumentai, laikoma, kad ji pristatyta nepažeista.
  • Jei pastebėjote išorinius pakuotės pažeidimus, BŪTINAI tai pažymėkite siuntos pristatymo dokumentuose!

Prekių grąžinimas

  • Jei grąžinimo priežastis – netinkama prekių kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus.
  • Netinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (LR CK) 6.363 ir 6.364 straipsniais.
  • Tinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų, vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
  • Prieš grąžindamas prekes, Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. paštu info@incare.lt ir pateikti:
    • Pirkimo sąskaitą faktūrą
    • Mokėjimo pavedimo kopiją
    • Prekės grąžinimo priežastį
    • Sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai

SVARBU!

  • Prekės turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje.
  • Prekės neturi būti naudotos ar sugadintos.
  • Prekės turi būti grąžinamos pilnos komplektacijos.
  • Prekės negali būti siunčiamos per Autobusų siuntų tarnybą ar Lietuvos paštą.

Apmokėjimas už prekes

Pirkėjas gali atsiskaityti:

  • Per internetinę bankininkystę – sistema automatiškai suformuos mokėjimą ir nukreips į pasirinktos bankininkystės platformą.

Į visus klausimus mielai atsakysime el. paštu info@incare.lt.